Home-Styling | Ana Antunes: Books on my Christmas list

Saturday, December 17, 2011

Books on my Christmas list

The best presents I can get are definitely books and interior design mags. I should admit I'm really compulsive when I go to the mags store every month. That must be the reason the guy from the store gives me such a big smile every time I go in!...because I spend absurd amounts of money and then I convince myself they are tools for work... Shame on me... 

Here are some I don't have and wish for Christmas!... Do you hear me hubby?!....

***

O melhor presente que me podem dar neste momento é definitivamente; livros e revistas de decoração. Devo admitir que sou um tanto compulsiva, quando entro na minha loja de revistas todos os meses! Deve ser por isso que o senhor da loja me faz sempre um sorriso tão grande, quando me vê!!! Depois convenço-me que eles são as minhas ferramentas de trabalho para justificar as absurdas quantidades de €€€ que gasto... 'Shame on me'!!

A verdade é que não tenho nenhum destes e estão na minha lista do Pai Natal!... Estás a ouvir-me querido marido!!!!???







'Glamorous rooms' - Find Here

Até Amanhã
Ana Antunes

Comentários

Post a Comment

Comments here:

Blogs do Ano - Nomeado Decoração